Често задавани въпроси:

 

Въпрос 1: Трябва ли да имам регистрация, за да пазарувам от сайта?

Отговор: За да пазарувате от abubu.bg не е задължително, но е препоръчително да имате създаден клиентски профил (регистрация). Регистрацията отнема само няколко минути.

 

Въпрос 2: Защо е препоръчително да си направя регистрация?

Отговор: Съветваме ви да си създадете клиентски профил и винаги да пазарувате като регистриран потребител, защото:

  • само така можете да се възползвате от нашата  "Програма за лоялни клиенти", която ви носи отстъпки при достигане на определена сума на поръчките ви към нас. Повече за програмата можете да прочетете ТУК 
  • ще получите еднократен код за 10% отстъпка, която е валидна за поръчка през профила
  • можете да следите статуса и историята на вашите поръчки
  • можете да въведете данните си за доставка еднократно и след това да ги използвате при всяка поръчка, без да е необходимо да ги пишете наново
  • можете да променяте лесно и бързо адрес за доставка
  • можете да си създадете списък с любими дрехи
  • да се абонирате (по желание) за нашият бюлетин, с който да сте винаги в крак с актуалните ни промоции

Можете да си създадете клиентски профил от бутон "РЕГИСТРАЦИЯ", който се намира в горният десен ъгъл на екрана. Необходимо е да въведене вашите имена, e-mail за връзка и парола за профила. След като веднъж сте създали вашият профил, можете да влезете в него чрез бутон "ВХОД". 

 

Въпрос 3: Мога ли все пак да пазарувам без регистрация? Разбирам, че така няма да ползвам програмата за лоялни клиенти

Отговор: Да, разбира се. Възможно е да пазарувате от сайта и без създаден клиентски профил. В този случай избирате желаните продукти, добавяте ги в кошницата и при финализиране на поръчката избирате "Поръчай като гост". 

 

Въпрос 4: Как мога да платя поръчката си?

Отговор: в abubu.bg можете да платите по един от трите начина:

- наложен платеж с пощенски паричен превод (ППП) - заплащате директно на куриера, който ви доставя пратката, а той ви издава Разписка за пощенски паричен превод. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава фискални касови бележки (чл. 3, ал. 1; чл. 25, ал. 1 от Наредба № Н-18/2006г.) затова е добре да я запазите - тя доказва вашето плащане и замества касовият бон.

- кредитна/дебитна карта чрез виртуалният ни POS терминал

- банков превод.

 

Въпрос 5: Защитени ли са личните ми данни?

Отговор: Да. За да гарантираме на потребителите ни сигурност и спокойствие при въвеждане на конфиденциална информация, abubu.bg е допълнително обезпечен със SSL сертификат с пълно криптиране и разширена валидация на компанията. Това е сертификат за криптирана връзка, издаден от оторизиран провайдър (trusted authority) и съвместим с 99,9 % от браузърите. SSL (Secure Socket Layer) протоколът осигурява криптирана връзка между нашият сървър (уеб сайт) и вашият браузър, като по този начин защитава обменящата се информация от неоторизирано прихващане. 

 

Въпрос 6: Как става доставката? Кога ще получа поръчката си?

Отговор: Доставката се извършва с куриерска фирма СПИДИ до ваш адрес или до офис на СПИДИ (по ваш избор). Обикновено отнема 1-2 работни дни, в зависимост от вашето населено място. В периоди на разпродажба, доставката може да бъде забавена: до 7 работни дни.Подробна информация за доставките вижте ТУК

 

Въпрос 7: Предлагате ли опция "преглед" при доставката?

Отговор: Не, нашите условия за доставка не предлагат опция "преглед". Това не трябва да ви притеснява, защото всеки клиент, закупил стока от нас има право да я върне, без да е необходимо да дава основателна причина за това.  Пълните условия за връщане и замяна на стоки можете да разгледате ТУК.

 

Въпрос 8: Мога ли да върна стока, закупена от abubu.bg?

Отговор:  Да, всяка закупена стока може да бъде върната в 14-дневен срок  след получаването и, при положение, че пазите разписката за пощенски паричен превод, и че стоката не е с нарушен търговски вид, т.е не е носена, прана, гладена или третирана по какъвто и да било начин. Не е необходимо да посочвате причина за връщането. Можете да върнете стоката с избран от Вас куриер. Транспортните разходи се поемат от клиента. Цялата сума, платена за стоката (без сумите, платени за доставка/връщане) ще ви бъде възстановена по банков път в срок до 14 работни дни, след като получим стоката обратно в нашият склад. За подробна информация вижте информация за връщане на стоки

 

Въпрос 9: Какво да направя, ако получа дреха със сгрешен размер, или такава с дефект?

Отговор: на първо място - не се притеснявайте, не е нарочно :) Възможно е да сме допуснали техническа грешка при отделяне на точният размер дреха. Възможно е също така да сме пропуснали да видим дефект на дрехата - и двете ситуации се слючват доста рядко, но все пак се случват понякога. В такива случаи е необходимо да се свържете с нас, за да уточним несъответствието или дефекта на дрехата. В случай на допусната грешка от наша страна, дрехата ви ще бъде заменена с нова, като транспортните разходи ще са за наша сметка. 

 

Въпрос 10: Мога ли да получа фактура за поръчката си?

Отговор: Да, разбира се. Ако желаете да ви бъде издадена фактура на юридическо лице, просто попълнете вашите фирмени данни (Име на фирма, ЕИК/ДДС номер, МОЛ и адрес по регистрация)  в полето "Коментар", преди да приключите поръчката си.  Фактурата ще бъде изпратена заедно с поръчката ви.

 

Тази страница съдържа отговори на някои от най-често задаваните от клиенти въпроси. Ако искате да ни попитате нещо друго, кликнете ТУК и се свържете с нас на посочените и-мейл адрес, скайп или телефон за връзка.